Tilbagebetaling ved deltagelse ved arbejdslørdage i 2021

23-11-2021

Så nærmere tiden sig for tilbagebetaling af "arbejdslørdage" for 2021. Det kommer i år til at foregå lidt anderledes end tidligere år. I år vil kasseren / Lone lave en automastik tilbageførsel til dem, som er berettiget til at få penge tilbage. Pengene bliver tilbageført til den konto ved dig, som de oprindeligt er hævet på. De af jer som har skiftet konto i mellemtiden er velkommen til at tage fat direkte i Lone og gerne på mail til kassserer@sundevedrideklub.dk.

Lørdag den 27. november (til arbejdslørdagen) har Peter Schmidt en liste klar som du bedes komme og lave en underskrift på, at du har deltaget de 2 gange.

Reglen for tilbagebetaling er, at beløbet på 300 kr. pr. år vil blive tilbagebetalt såfremt det pågældende medlem har deltaget 2 gange arbejdslørdage af min 3. timer pr. arbejdslørdag.

Giver det anledning til spørgsmål så kontakt gerne Peter Schmidt på 21 40 82 83 eller Lone Toft på 21 64 15 99.